linnifan

Alla inlägg den 16 maj 2011

Av Julia Bieber - 16 maj 2011 22:12

http://www.expressen.se/1.2438070


hahahaahah, hahahah nästa helg går jorden under, och sen 2012.

Co0lt att jorden går under två gånger. hahahah

Av Julia Bieber - 16 maj 2011 18:00

Shiitt !!! Uppdaterar inte lika mycket längre... Föörlåt !!

Men en kompis har varit med om en olycka, så har varit lite orlolig för henne.

Men hon mår bra... går bara gå kryckor *SUCK*   Det är värre med den andra. Dom åkte på en mopped och halkade... så nicci som hon heter mår inte så bra... har varit på sjukhuset... blivit opererad o.s.v  

Och gissa vad... ? det var i Fredes (Fredagen den 13:e)

________________________________________________________________________


Men nu till lite roligare saker  

I torsdes var vi i kyrkan, var faktiskt lite roligt. Vi skulle följa en karta som gick på kyrkogården, och i slutet på kartan var det en skatt ? ahahah ja låter töntigt,,, men roligt var det.

I skatten var det GODIS     Fotade lite... elr ja lite och lite hela 32 bilder xd

______________________________________________________________________


ahahah hittade ett klipp på http://www.youtube.com Med Justin Bieber.


ahahah så jävla sjuk !! Men sötast i världen !!!


Har inte så mkt att skriva om så jag ger er lite bilder från kyrkan, är det okkejj ?

So0ft !! Här kommer dom:


  Lite av Åstorp


  Vår karta över kyrkogården


  Vår snygga kyrka utifrån


  när man kommer in och går till altaret elr vad det nu heter. (Kyrkan är MYCKET störe än på bilden    )


Lite bilder på Justin:


 

seeexxyyy !!


  OMG !!! Så snygg !!!


  Kan man vara finare ? Tror faktiskt inte det !!


 

SNYGGINGG !!!


  OJ OJ OJ  !!!! Nice ASSSSS !!!!


 

BFF !!! Hahahah kolla Kenny där bak xd Bästa livvakten någonsin !!!

hade inte det varit för Kenny hade fan Justin varit död du !!!


 

Sötnows !!!


 

Tycker att han kan följa mig på twitter !!!

Ulrik Munther följer mig, Corbin Blue (stavning?) följer mig,

The Island Def Jam (justin är signerad där) och någon annan "Känd" människa följer mig, veti fan vem det är!!! xd


Linni har också gjort en ny låt... As bra är den.


28 April lagade hon den på Youtube.


Denna är den nyaste ;)

Presentation


Halloj!
Ni är välkomna in här på min älskade blogg. Jag heter Julia Lindberg. Lever för musiken fast kommer kanske inte märkas i mina inlägg :P

Njut!

Fråga mig !!

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards