linnifan

Alla inlägg under oktober 2011

Av Julia Bieber - 24 oktober 2011 07:40

Tingeling!


Jag startade datorn bara för att meddela er om att det kommer bli sjukt dålig uppdatering fram till tisdag kanske

onsdag. Min klass ska nämligen till Maglaby scoutstuga och sova där fram till tisdag.  Vi åker upp till stugan efter maten på skolan sen kommer vi hem fram till våra språklektioner :)

Så ni får stå ut med dålig uppdatering ;)


Men nu måste jag se till så att jag har med allt. Hörs på tisdag eller onsdag :*



Pussss!!!

Av Julia Bieber - 20 oktober 2011 10:50

TutTut!


Förlåt för att det inte blivit någon uppdatering men jag har full rulle upp i skolan och hemma. Men idga är jag hemma för jag mår inte bra alls -.- Typisk ja får hoppas det går över tills måndag! Men eftersom jag är sjuk så finns det inget att skriva om.



Ojjj glömmde nästan.

ALLA säger Grattis till Linni för hon blir 17 år idag :DDDDD


 



Och Justin Biebers Mistletoe har äntligen kommit ut på iTunes



SeeeeYaaaa

Av Julia Bieber - 14 oktober 2011 16:57

Hallojs!!


Är med underbara mikkis :D Ska snart åka till henne, min sega mamma ska bara bli klar så vi kan köra -.-' Ska sova hon mikkis inatt ska kolla på idol och lite annat.

Hennes bror åker iväg idag så hon kan tyvärr inte fråga om vi skulle till idol nästa månad, förhoppningsvis (?) så säger han "Ja" men vi får se. Men aa nu är änligen mamma färdig så nu ska vi dra till bjuv! Ska tigga lite så att mamma kan köpa godis till oss xD hahhaha stygg flick jag är.... elr inte!


P.s Ovänn med en "kompis" :( det är FÖRJÄVLIGT men hans fel!!!!!


 

Av Julia Bieber - 12 oktober 2011 18:21

Hallojs alla läsare!


Har varit en jobbig dag i dag-.- funderade på att gå hen från skolan mådde så illa! :( men efter idrotten så va det lunch och efter det kändes det bättre men nu så mår jag skit igen :( La mig direkt i soffan med täcke och kudde och bara sov när jag kom hem efter skolan :P Funderar på att ta ett varmt bad innan jag börjar plugga till det älskade biologi provet imorgon YIPPII :D noott!

Glömde nästan säga att om två veckor ska hela klassen till scoutstugan i maglaby en LITEN hålla utanför Åstorp och Kvidinge i skåne för er som är lite efterblivna ;)

Vi ska sova där från Fredag till Lördag :D Kommer bli fett, men för våra lärare som ska med kommer nog inte bli så nice eftersom vi kommer vara vakna hela natten xD men ajjs ska inte till ekebo på lördag pga att dom jag skulle åka med dissar mig (kan man kalla det kompisar, skulle inte tro det!!!!) Så får hitta på något annat i helgen! undra bara vad? några förslag?


nej nu har jag bestämmt mig att jag ska ta ett bad och sen plugga plugga plugga, eftersom det gick inte så bra att plugga i går på lektionen för jag och mikkis satt bara och pratade i korridoren utan att göra ett kungens skit :P sen så va det mågon random kille i grupprummet bredvid oss, nämner inga namn ;) Mikkis och Eve om ni läser så vet ni ju vem det är xD


Hejjsvejjs!!

Av Julia Bieber - 11 oktober 2011 15:01

Hallå Homies!!


Varit hemma ett tag nu. Ska fixa blggen lite, vet inte om jag ska gå över till http://blogg.se istället! Och sen funderar jag på att lägga ner bloggen... sorligt!

Känner inte att jag får riktigt till det med bloggen eftersom det är typ ingen som kollar min blogg, men ska jag vara ärlig så har jag fått fler läsare och det är ju jätte roligt :D men saknar fortfarande kommentarer....

Menmen vi får se! inte säkert att jag lägger ner bloggen, måste ju ha något att underhålla mig med när jag har tråkigt xD


hahah vill bara säga att det är lite Linnis fel att jag har börjat säga Homies!

hon har så sjuk humor!

Och en sak till innan jag ska fixa lite med bloggen!


Jag, min kompis (Mikaela), hennes bror (matte) och hans flickvän ska kanske åka till malmö nästa månad och kolla på..... "trummvirvel" 

  Precis IDOL 2011 :D:D:D:D:D:D:D


Kommer bli nice fast det är inte riktigt räkert att vi ska åka!  :/

hahaha menmen vi får se hur det blir :D


Peace!!

Av Julia Bieber - 9 oktober 2011 13:52

Hojt!


Kom hem typ vid 12 tiden. I natt sov jag hos en kompis. Igår var jag och jossan på familia med Nina och Eve :D efter det drog vi hem till Jossan för vi skulle sova där :P Vill bara informera att vi är INTE normala!!

 


berättar mer när jag kommer hem :)

Av Julia Bieber - 6 oktober 2011 19:34

Hokuspokus alla kära läsare!


Jo såhär är det, jag la mig framför tv för att villa direkt när jag kom hem!

Har haft ont i huvudet och varit seg hela dagen. Beror nog på vädret! Regnar nästan hela tiden har kanske kommuit 3 till 4 uppehåll på HELA dagen! Det bara öste ner när jag cyklade hem från skolan -.- Yippii!!

Anyway Borde plugga men har faktiskt pluggat i skolan så duktig som jag är.... elr inte! :P

Nej ska faktiskt plugga lite hoppas jag får in något i den lilla hjärnan som man måste leta efter i mitt lilla huvud x'dd

Nej nu känner jag att jag har inget att skriva om mer. Så ni får ett litet inlägg idag:P


Hörs senare!

Av Julia Bieber - 5 oktober 2011 16:00

Halloj!


Jag och min syster har precis gjort "Negerbollar" (och har ni problem att jag kallar dom det?) ajjs dom står i kylen nu och blir kalla och goa MUMS!!

Har inte berättat för mamma att vi har gjort detta men hoppas att hon inte dödar oss xD Men aa jag tänkte att vi skulle övarraska henne så vi kan bevisa att vi kan göra saker utan att döda varandra, asså jag och min syster för er som inte fattade det ;)


  Googlebild!


Som ni kanske har märk har jag inte lagt ut egna bilder på länge det beror på att datorn jag lägger in bilderna på för att sedan kunna lägga ut dom på bloggen elr någon annan sida bara hackar och är seg hela tiden! :/ så ni får nöja er med google bilder tills jag pallar sitta vid den segaste och jobbigaste datorn som någonsin skapats :P


Seeees!!

Presentation


Halloj!
Ni är välkomna in här på min älskade blogg. Jag heter Julia Lindberg. Lever för musiken fast kommer kanske inte märkas i mina inlägg :P

Njut!

Fråga mig !!

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards