linnifan

Alla inlägg under augusti 2011

Av Julia Bieber - 4 augusti 2011 12:53

Hejj Det va ett tag sedan :P

Men nu har det hänt mkt den senaste veckan, det jag ska berätta om är om Helsingborgs festivalen, Nick dagen och Rix Fm festivalen :D



Jo Jag har varit på alla tillställningar jag orkar inte berätta så det blir bilder från festivalerna.


Helsingborgs Festivalen :


  Söta Cornelia Jakobsdotter Samuelsson   

Underbara Love G        VI är underbara :D   


  Love G      Martina      Melanie      Underbara Cornelia, Martina och Melanie      Love G      Sötnowsen Cornelia   


Nickelodeon :


  Melanie Och Martina      Cornelia Och Markoolio      Lazee      Melanie och Martina      Alla artister som kastar presenter ut i publiken :D      Lazee, Melanie och någon annan som kastar presenter :D      Cornelia Signerar ett fans byxor :D      Melanie signerar hennes byxor också :D  



Bilderna är tagna från http://finest.se/lovegeneration

kolla in den ;D

Presentation


Halloj!
Ni är välkomna in här på min älskade blogg. Jag heter Julia Lindberg. Lever för musiken fast kommer kanske inte märkas i mina inlägg :P

Njut!

Fråga mig !!

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards