linnifan

Alla inlägg under juni 2011

Av Julia Bieber - 22 juni 2011 16:03

jag skrev ju att jag skulle blogga när jag hade tråkigt o.s.v

och ja jag har tråkigt så jag tänkte skriva ett inlägg, inte så långt dock

men men.


Jag har märkt att det år fåtal som kolla min blogg. I fredes tror jag det va så var det 7 st som hade kollat in bloggen (inte så många) så ni kanske förstår varför jag har lagt ner att blogga. Det högsta har varit uppe i är 38 st, lite fler. Men då gick jag också in på en sida där man sammlar "poäg", och för varje "poäng" man samlar destå fler besökare på sina sidor b.l.a bloggen.



Jag följer en sjukt bra blogg, Sebastian Krantz blogg om man ska vara exakt.

Och jag ÄLSKAR den !!!

http://www.sebastiankrantz.myshowroom.se


Igår var vi i bjuv, Daniels mamma klippte mig. ca 1 dm klipptes av, behödes.

Eftersom blekningen har förstört mitt hår. Kort hår passar inte mig, men som tur är väker mitt hår snart ut igen. Väker som ogräs (Inte bokstavligt).



Ja ni fick tydligen en långt men tråkigt inlägg.


SeeYaa

Av Julia Bieber - 15 juni 2011 17:21

Ja dom som läser min blogg har ju märkt att jag inte har bloggat på as länge  

Men det beror på att det har varit mycket senaste tiden, b.l.a Student, läxor, kompisar, skola, varit hos pappa o.s.v så jag har inte haft tid att blogga.


Men nu till det viktiga som jag har att säga. Jag slutar blogg, men tar inte bort bloggen helt. Jag menar jag kanske har tråkigt ibland och inte har något att göra ja då kan jag ju blogga. Så jag slutar inte helt. Men ändån, jag tyker inte dert är kul längre, för 1 jag lägger ner mkt tid på bloggen, men ni (som läser) lägger inte ner någon tid.... Sorligt men sant. men vi ses.


Farvel :)

Presentation


Halloj!
Ni är välkomna in här på min älskade blogg. Jag heter Julia Lindberg. Lever för musiken fast kommer kanske inte märkas i mina inlägg :P

Njut!

Fråga mig !!

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards